Internetová reklama

Co umíme

  • internetové kampaně na míru od A do Z
    • návrh konceptu
    • jeho plánování a testování
    • nákup reklamního prostoru
    • realizace
    • vyhodnocení kampaně
  • diskontní nákup mediálních aktivit pro klienta s připraveným mediaplánem
  • monitoring internetových kampaní konkurence
  • post – analýzy
  • školení v oblasti internetové reklamy
  • konzultační a poradenská činnost

Formáty

  • PPC reklama
  • bannerová reklama
  • reklama na sociálních sítích
  • textová komerční sdělení
  • video reklama
  • direct mailing
  • last minute kampaně

Proč internetová reklama?

Internet je médiem s obrovským potenciálem a jeho počet uživatelů stále roste. Čím dál více je vnímán jako reklamní medium. Reklama v prostředí internetu totiž nabízí nepřeberné množství možností, jak být viděn.

Dynamická, cenově dostupná a snadno měřitelná

Nové druhy reklamních prostor a formátů stále přibývají. Doslova ze dne na den se objevují nové způsoby, jak se na internetu prezentovat. Internetová reklama je zároveň velmi cenově dostupná a její obrovskou výhodou je rychost a kvalita cílení. Díky efektivním způsobům jejího měření ji lze v průběhu kampaně monitorovat a následně optimalizovat v reálném čase.

Vhodná pro každý produkt

Díky všem těmto vlastnostem je internetová reklama nejen vhodná k propagaci jakéhokoli produktu, služby nebo zájmu. Je základem pro každou úspěšnou prezentaci, přičemž se dá snadno kombinovat s ostatními typy reklamy.