Reklama v rádiu

Co umíme

  • rádiové kampaně na míru od A do Z
    • návrh konceptu
    • jeho plánování a testování
    • nákup reklamního prostoru
    • realizace
    • vyhodnocení kampaně
  • diskontní nákup mediálních aktivit pro zadavatele s připraveným mediaplánem
  • last minute kampaně

Formáty

  • celostátní i regionální
  • reklamní spoty
  • sponzoring radiové relace
  • speciální produkty (rozhovory, soutěže, ankety...)

Proč reklama v rádiu?

Rozhlasová reklama má oproti reklamě v televizi nevýhodu - je možné ji vnímat pouze sluchem. Její výhody však v konečném výsledku pro zadavatele často převyšují. Jak je to možné?

  • výroba je méně technicky náročná
  • a proto je levnější
  • během dne osloví mnohem více lidí

Tajemství dobré rádiové reklamy

Aby byla rozhlasová reklama úspěšná, musí se opakovat. A to alespoň patnáctkrát za týden, ideálně ve stejnou dobu. Roli hraje také délka spotu. U delší reklamy stoupá její zapamatovatelnost, což je důležité především u produktového sdělení, kde jsou uváděny kvalitativní údaje.

Stejně jako televizní reklama je i ta rozhlasová schopna zasáhnout poměrně velkou masu potenciálních zákazníků. Velký výběr rozhlasových stanic, regionálních rádií a množství konkrétních programů umožňují také velmi dobré zacílení.